weboldal és webáruház készítés Budapesten

webáruház készítés, weboldalkészítés

A WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS LEGFONTOSABB LÉPÉSEI

A webáruház készítés viszonylag egyszerű folyamat. Nem is kell hozzá nagy elhatározás, hiszen nem kell például otthagyni miatta egyből a jelenlegi munkádat, azzal párhuzamosan is üzemeltethetsz egy webshopot. Ha pedig beindulnak a dolgok, akkor ráérsz eldönteni, hogy minden idődet és energiádat a webáruházadra fordítod-e. De hogyan indulj neki? Íme, a webshop készítés lépései 10 pontba foglalva.

1. DÖNTSD EL, MI LEGYEN A TERMÉK! Az első lépés meglehetősen evidens a webáruház készítés folyamatában, és nagyon valószínű, hogy ha már ott tartasz, hogy elindítanád a webáruházad, tudod is, hogy mivel kereskednél. Ez lehet bármi az általad készített dolgoktól olyan termékekig, melyeket olcsón, nagykereskedelmi áron meg tudsz szerezni, és így nyereséggel tudod továbbadni. Az már fontosabb, hogy mielőtt eldöntenéd, milyen termékeket szeretnél árulni a webshopodban, teszteld le, hogy van-e rá igény a vevők részéről. Első körben megkérdezheted erről az ismerőseidet, vagy akár online közösségeket. Emellett vess egy pillantást arra is, hogy mit és mennyiért kínál a konkurencia. Gondold végig, hogy versenyképes árakon megéri-e neked az adott termékeket forgalmazni. Ha az első vizsgálatataid azt mutatják, csak pénzt veszítenél, akkor próbálj meg kitalálni egy másik terméket.

2. ÁRAZD BE! Ha megvan a termék, akkor következhet az árazás, mely a legnehezebb része egy új üzlet elindításának. Ha az áraid túl alacsonyak, akkor pénzt veszítesz rajta, vagyis nem éri meg időt és pénzt fektetni a webáruházadba. Ha viszont túl magasak az áraid, nem tudsz majd elegendő terméket eladni – hacsak nem kiváló a marketinged -, és megint azt kockáztatod, hogy elbukod a befektetett pénzedet. Ahhoz, hogy meg tudd határozni a termékeid árát, kalkulálnod kell a saját költségeidet. Ebbe beletartozik a nyersanyag ára, a webáruház elkészítésének költsége, a webhosting díja, az adók és egyéb terhek megfizetése, a marketingkiadások. Emellett bele kell számolnod azt is, hogy mennyi idődet veszi el a webshop üzemeltetése. És tedd még hozzá a hasznodat is. Meg kell vizsgálnod azt is, hogy a versenytársaid milyen árakat alkalmaznak. Ha a Te áraid a végső kalkuláció után a konkurencia árai alatt marad, akkor beelvághatsz az üzletbe, sőt akár még emelhetsz is az áraidon. Ha viszont többe kerülne a Te terméked, akkor végig kell gondolnod, hogy milyen egyedi értéket tudnál kínálni, hogy a vevők vásároljanak Tőled.  

3. SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK ÉS LEHETŐSÉGEK VIZSGÁLATA Nézz körül a piacon, hogy lásd, a többiek milyen szállítási költségekkel dolgoznak. A legegyszerűbb megoldás, ha ezt egy az egyben ráterheled a vásárlóra, azonban gondolj arra, hogy az ügyfelek a termék árán túl a szállítási költségekkel is kalkulálnak. Sokan visszalépnek egy-egy vásárlástól, amikor szembesülnek azzal, hogy az adott cég milyen súlyos szállítási költségeket alkalmaz. Sokan pedig már eleve úgy választanak maguknak webáruházat a vásárláshoz, hogy megnézik, milyen szállítási költségekre számíthatnak. Adott esetében még akár az is kifizetődő lehet számodra, hogy lenyeled a szállítási költséget, miközben magasabb árakon adod a termékeidet. Illetve, ami még nagyon elterjedt, hogy bizonyos vásárlási összeghatár felett alacsonyabb díjakat kérsz a szállításért. Ez ugyanis arra ösztönzheti a vevőket, hogy többet vásároljanak tőled. Persze csak akkor, ha a konkurencia nem kínál ingyenes vagy olcsóbb szállítás. Azt persze Neked kell kikalkulálnod, hogy ez miként éri meg számodra. Mindenestre, ha ingyen vagy kedvezményes áron szállítasz, akkor azt jó látható helyen tedd közzé a weboldaladon, vagy akár ezt a tényt hangsúlyozhatod is a hirdetéseidben is. És persze jó előre vizsgáld meg, hogy ki milyen megoldásokat kínál a szállító cégek közül! 

4. VÁLASSZ EGY NEVET! Általában, amikor valami jó nevet próbálsz találni, mindig kiderül, hogy a legtöbb már foglalt. Próbálj meg olyan nevet és márkanevet találni, mely el is árulja a lényeget a termékedről, viszont maradj távol azoktól a megoldásoktól, amit mások már használnak. Érdemes figyelembe venni itt, hogy milyen domainnevek foglaltak, hiszen a márkanevednek meg kellene jelennie már a domainnevedben is.

5. ALAKÍTSD KI A MARKETINGSTRATÉGIÁD! A névválasztással párhuzamosan a marketingeden is elkezdhetsz gondolkodni. Megkeresheted a megfelelő céget, aki megtervezi számodra a logót, illetve ha Te nem vagy gyakorlott benne, akkor elvégzi helyetted a marketingmunkát vagy annak egy részét. Tehát megtervezi, miként tudod ismertté tenni a webáruházad nevét a célközönséged számára.

6. VÁLASZD KI A MEGFELELŐ WEBÁRUHÁZ PLATFORMOT! Ezek után el kell döntened, hogy milyen alapokon fog működni a webáruházad, azaz ki lesz a hosting szolgáltatód, esetleg valamilyen már létező keretekre építed a webáruházat, mely gondoskodik a hostingról is. Persze, ha egy olyan weboldalt és márkát akarsz, ami minden tekintetben csak a Tiéd, akkor választanod kell egy hosting szolgáltatót.

7. WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS VAGY KÉSZÍTTETÉS Itt érkeztünk el tulajdonképpen a webáruház készítés lényegéhez. Készíthetsz vagy készíttethetsz webáruházat sablonok segítségével, vagy akár megtervezheted az általad készített vázlatok alapján egy webdesignerrel. Nyilván az utóbbi esetében egy sokkal egyedibb megoldást kaphatsz, melyet aztán az ügyfelek nem kevernek össze más webáruházakkal. Tehát már ebben is tudsz különbözni, ami a marketingben meghatározó fontosságú tényező.

A bejegyzés trackback címe:

https://weboldaleswebaruhazkeszites.blog.hu/api/trackback/id/tr4316205952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

weboldal és webáruház készítés Budapesten

A webáruház készítés folyamata felgyorsítható egy profi keresőmarketing ügynökség segítségével. Weboldalkészítés során figyelni kell a...

WEBOLDAL ÉS WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS BUDAPESTEN

Mi a személyiségfejlesztés?

A Személyiségfejlesztés: Az Egyéni Növekedés Kulcsa

A személyiségfejlesztés olyan folyamat, amelyet az egyén tudatosan indít el annak érdekében, hogy jobban megértse és alakítsa saját személyiségét, valamint fejlessze készségeit és képességeit. Ez egy állandóan változó és fejlődő út, amely során az egyén számos módon növelheti önismeretét és hatékonyságát az élet különböző területein. A személyiségfejlesztésnek számos haszna van, amelyek közül néhányat alább részletezünk.

Az Egyéniség Megértése és Fejlesztése

A személyiségfejlesztés egyik fő célja az, hogy az egyén mélyebb szinten megértse saját személyiségét, beleértve erősségeit, gyengeségeit, preferenciáit és reakcióit. Az önismeret növelése lehetővé teszi az egyén számára, hogy tudatosabban kezelje érzelmeit és gondolatait, és jobban megértse, hogyan hatnak ezek viselkedésére és kapcsolataira.

Kommunikációs Képességek Fejlesztése

A személyiségfejlesztés során az egyén olyan kommunikációs készségeket is fejleszt, amelyek segítik hatékonyabb és mélyebb kapcsolatok kialakítását más emberekkel. Ez magában foglalhatja az empátia, a türelem és az aktív hallgatás képességét, amelyek mind segítenek abban, hogy az egyén jobban megértse másokat és hatékonyabban kommunikáljon velük.

Stresszkezelés és Életvezetés

A személyiségfejlesztés folyamata során az egyén olyan stresszkezelési technikákat tanul, amelyek segítenek neki kezelni az élet nehézségeit és kihívásait. Ezek a technikák lehetnek fizikai gyakorlatok, mint például a meditáció vagy a relaxáció, vagy kognitív stratégiák, mint például a pozitív gondolkodás vagy a problémamegoldás.

Önbizalom és Motiváció Növelése

A személyiségfejlesztés során az egyén önbizalma és motivációja is növekedhet. Az önismeret és a sikerek által az egyén magabiztosabbá válik képességeiben és döntéseiben, ami segíti őt abban, hogy ambíciókat tűzzön ki és elérje őket.

Az Életminőség Javítása

Végül, a személyiségfejlesztés általánosságban javítja az egyén életminőségét. Az önismeret, a hatékony kommunikáció, a stresszkezelés és az önbizalom mind olyan tényezők, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy az egyén boldogabb és kiegyensúlyozottabb legyen az élet minden területén.

Összegzés

A személyiségfejlesztés rendkívül fontos és hasznos folyamat az egyén életében. Segít az önismeret, a hatékony kommunikáció és a stresszkezelés fejlesztésében, ami mind hozzájárul az egyén sikeres és kiegyensúlyozott életéhez. Az egyénnek érdemes lehet folyamatosan foglalkoznia saját személyiségfejlesztésével, hogy maximalizálja az egyéni potenciálját és élvezze az élet minden pillanatát.

süti beállítások módosítása