Facebook marketing kezdőknek: Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a közösségi médiából
Egy termék vagy szolgáltatás forgalomba hozatalára sokan vágynak. Ezt könnyen elérheti a Facebook marketinggel. Ha ez úgy hangzik, mintha valami érdekelné, akkor először tanácsot kell kérnie. Olvassa tovább ezt a cikket, és pillanatok alatt felgyorsul.
Szánjon időt arra, hogy kitöltse Facebook profilját hasznos információkkal és a márkával kapcsolatos további részletekkel. Adjon hozzá egy linket webhelyéhez, és írjon rövid leírást márkájáról vagy termékeiről. Látogatószámláló segítségével képet kaphat arról, hogy hány látogató követi ezt a linket a kezdőlap eléréséhez.
Hozzon létre egy egyedi Facebook oldalt, amely elkülöníthető a többitől. A Facebook marketingjének kulcsa az, hogy ne nézzen ki úgy, mint a többi. Manapság szinte mindenki használja a Facebookot, ezért Önnek másnak kell lennie, ha azt szeretné, ha észrevennék, mielőtt valamelyik versenytársát észreveszik.
Használja a Facebook ajánlatokat különleges ajánlatainak népszerűsítésére. Állítsa be ajánlatát, és váltson a Falon keresztül Promotált bejegyzésre. Ha az ajánlat különösen félelmetes, fontolja meg általában a Facebookon való népszerűsítését, nem pedig a követéseit.
Az egyik egyszerű módja annak, hogy rávegyük az embereket a kampányába, ha valamit odaadunk. Lájkolja az ügyfeleket a Facebook oldalán, és adjon nekik valamit érte. Csak sok pénzbe kerül, ha sok figyelmet és új követőt szerez.
Gondoljon egy jó okra, amiért az embereknek rajongóivá kell váljanak Önnek vagy a vállalatának. Amikor válaszolhat erre a „miértre”, készen áll arra, hogy olyan dolgokat szállítson nekik, amelyek rábírják rajongóikat, hogy ragaszkodjanak a márkához. Legyen ez a promóció központja.
Ajánljon valamit cserébe, ha regisztrál a Facebook oldalára. Ha a látogatók regisztrálnak az oldalon, lehetővé teszi, hogy folyamatos párbeszédet folytasson velük a vállalkozásáról. Ha felajánl valamit nekik, például egy nyereményjáték -bejegyzést, nagyobb valószínűséggel regisztrál az oldalon, és értékes potenciális ügyfelekkel látja el vállalkozását.
Amikor a Facebook rajongói elkötelezettségén dolgozik a beszélgetés építésén, hajoljon a könnyen megválaszolható kérdések közzétételére. Ha összetett kérdéseket tesz közzé, nem sok választ kap, és akár el is terelhet néhány rajongót. Legyen egyszerű a kérdés, és törekedjen olyan kérdésekre, amelyek megválaszolása csak néhány szót igényel. Ez növeli az oldal körüli interaktivitást.
Ha egy adott felhasználó által írt megjegyzésre válaszol, ügyeljen arra, hogy megcímkézze a személyt a bejegyzésében. Szeretné rávenni az embereket, hogy a lehető legtöbbször térjenek vissza az oldalára, és a címkézés nagyszerű módja annak, hogy valaki visszatérjen.
Soha ne hagyatkozzon senki más tanácsára, hogy mikor a legjobb alkalom az oldal frissítésére. Bár egy nonprofit szervezet hétvégén jótékonyabbnak találhatja az embereket, ez nem jelenti azt, hogy ügyfelei valójában nem nézik meg az oldalt a munkahelyen. Végezzen saját kutatást, hogy kitalálja, mikor kell közzétennie.
Osszon meg más tartalmakat más platformokról a Facebook oldalán. Vállalkozásának van weboldala? Egy blog? YouTube csatorna? Amikor új, a vállalkozásához kapcsolódó tartalmat tölt fel, győződjön meg róla, hogy az megjelenik a Facebook oldalán is. Az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel látogatják a Facebookot az új videó feltöltésének napján, mint a vállalkozás YouTube csatornáját.
Most világosnak kell lennie, hogy a Facebook marketing egyszerű, ha tudja, mit csinál. Persze ez nem olyasmi, ami miatt egy csomó pénzt kereshet egyik napról a másikra, de egy idő után ez megtérül. Csak dolgozzon a legkeményebben, és ne legyen türelmetlen, és a dolgok kezdenek jól alakulni az Ön számára.
badacsony,bor,tabula rasa,badacsony szállás,badacsony étterem
1. badacsony
2. bor
3. tabula rasa
badacsony,bor,tabula rasa,badacsony szállás,badacsony étterem
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.