8. A WEBSHOP SZÖVEGEINEK MEGÍRÁSA A webáruház weboldalának elkészítése során neked is van feladatod, hiszen meg kell írnod azt a szöveget, ami bemutatja a cégedet, valamint meggyőzi a látogatókat arról, hogy Nálad vásároljanak. Persze ezzel megbízhatsz egy külsős céget is, azonban senki nem ismeri olyan jól a Te webáruházadat, mint Te magad. Ugyanakkor persze nem olyan egyszerű jó és marketingszempontból is helytálló szöveget írni egy-egy weboldalhoz. Ezért mindenképpen elkelhet a segítség, még ha az csak a már elkészült szöveged korrekciójára szorítkozik.
9. SZEREZD BE AZ SSL TANÚSÍTVÁNYT! A webáruházadnak biztonságosnak kell lennie a felhasználók számára. Különösen, ha az ügyfelek személyes és pénzügyi információkat adnak meg magukról. Biztosítanod kell, hogy az érzékeny adatok biztonságban vannak. Az SSL tanúsítvány jelzi mindenki számára, hogy titkosítva vannak a fontos információk, így a hackerek nem férnek hozzájuk. Ehhez kapcsolódik az is, hogy meg kell határoznod, milyen módokon tudnak fizetni a weboldaladon a vásárlók. Ki kell választanod a megfelelő szolgáltatókat, melyeket megéri számodra igénybe venni.
10. VIDD FEL A KÉSZLETET! Azt követően, hogy készen van a biztonságosan működő webshopod, fel kell vinned azokat a termékeidet, melyek készen állnak a kiszállításra. Határozd meg az árakat, ellenőrizd, hogy minden jól működik-e a vásárlási folyamat során. Hogy a vásárlóidnak csak kattintania kelljen a “megveszem” gombra, és már vihetik is a terméket.
11. KEZDJ EL ÁRUSÍTANI! A webáruház készítés utolsó lépése már tulajdonképpen maga az eladás. Ha kicsit kevésnek találod a betérő vevőket, akkor annak nyilván az az oka, hogy a weboldaladat nem ismerik. Nem jelenik meg a keresőben, nem hirdeted az Adwordsben vagy Facebookon, vagy bármi más módon. Itt lép be a képbe a marketing, azon belül is az online marketing, a SEO, a tartalommarketing tevékenység. Ha erre nincs pénzed, akkor is vesd be a szóbeszéd erejét, azaz beszélj az ismerőseidnek a webshopodról, terjeszd az ő körükben, hogy beinduljon egy növekedési folyamat. Ezek után térjünk vissza a 6. ponthoz, hiszen a mi szempontunkból ez a legfontosabb lépés, amikor magas a webáruház és a webdesign elkészül. Nagyon sok dologra kell itt figyelni, hogy egy jól működő webáruházat kapj eredményül. Lássuk!
MIRE FIGYELJ A WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉSE SORÁN?
Ha hiányzik a piackutatás, nem jó a marketing, nem túl jók a termékek, gyenge lábakon áll a hitelesség, az mind hozzájárulhat ahhoz, hogy nem lesz sikeres a webáruházad. Ugyanakkor van egy további tényező, ami alapvetően határozza meg a sikert. Az áruház weboldalának kialakítása, vagyis a webdesign. Még az online világban járatos szakembereknek sem egyszerű dolog, amikor egy új webáruházat az alapjaitól kell felépíteni. Számtalan dologra kell figyelni, hogy az működjön, esetleg még sikeres is legyen. Az egész persze egy jó weboldallal kezdődik. De nézzük, hogy itt mire kell figyelni, és aztán mi minden számít még! Kezdjük azzal, hogy
MIT KELL TUDNOD A VEVŐKRŐL? A digitális élményeket vizsgáló Siteworx 3 ezer embert kérdezett meg online vásárlási szokásairól. Ebből kiderült, hogyan vásárolnak, milyen milyen feladatokat hajtanak végre, és a weboldalaknak mely funkcióival a legelégedettebbek vásárlás közben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.