weboldal és webáruház készítés Budapesten

webáruház készítés, weboldalkészítés

3x3 lépés, amiről soha ne feledkezz meg, ha weboldalt készítesz!

A lehetséges ügyfeleink esetében a munka mindig az aktuális helyzet felmérésével kezdődik: megvizsgáljuk a honlapot, elemezzük a konkurencia weboldalait, kulcsszó kutatást végzünk, stb.

Ennek során sokféle hibával szoktam találkozni, amiket négy fő kategóriába lehetne sorolni:

  • Rosszul felépített honlap, sok múltban elkövetett keresőoptimalizálási hibával – ilyenkor általában egy teljesen új oldal felépítését szoktuk javasolni.
  • Jól felépített oldal, bizonyos keresőoptimalizálási hibákkal – ebben az esetben az oldalt megtartjuk, de elkezdjük fejleszteni, és javítani.
  • Jól felépített, működő honlap, rengeteg kihagyott lehetősséggel, amivel pedig díjnyertes lehetne – értelemszerűen ilyenkor ezekre koncentrálunk.
  • Tökéletesen felépített honlap, jó helyezésekkel – ebben az esetben megkérdezzük, pontosan miért jöttek hozzánk, és arra koncentrálva kezdünk segíteni.

A négy közül ebben a cikkben most a harmadikra szeretnék koncentrálni, ugyanis több esetben tapasztaltam már meg azt, hogy egy weboldal hanyagság, vagy pusztán a hozzá nem értés miatt nem él bizonyos lehetőségekkel, amik nem csak keresőoptimalizálási, de üzleti előnyökkel is járhatnának.

Nézzük meg azt a 3 fontos lépést, amit sokan felejtenek el, pedig egy weboldal készítése során kihagyhatatlannak kéne lennie.

Az első lépés: mindig végezz kutatást!

 

 

Ez gyakorlatilag a nulladik lépés kéne, hogy legyen, hiszen senki nem kezdhet úgy munkába, hogy nem méri fel előtte a terepet.

Mit jelent ez a Te esetedben, ha weboldalt készítesz?

  1. Nézz utána a kulcsszavaidnak!

Először is kulcsszó kutatást végzel a saját témaköröddel kapcsolatban.

Bármilyen területtel is foglalkozik majd az oldalad, abban biztos lehetsz, hogy nem csak 1 keresőszó létezik hozzá, és neked meg kell tudnod, hogy melyek a legmegfelelőbbek.

Ellenőrizd, hogy milyen kulcsszavakra, vagy kulcsszó kombinációkra érkezik a legtöbb keresés átlagosan egy hónapban.

Lehet, hogy egy szót 10.000-szer írnak be a Google-be, míg egy másikat csak 170-szer.

És emellett a kutatás során látni fogod azt is, hogy ha a jövőben Google Ads hirdetéseket készítenél az adott kulcsszóra, akkor milyen magas kattintási költségekkel kell majd számolnod.

Rengeteg adathoz juthatsz így hozzá, ami a honlapod felépítésének alapjait képezi, hiszen, ha az itt szerzett információkra támaszkodsz, tudni fogod, milyen szavakra kell koncentrálnod.

  1. Ismerd meg a konkurenciát

A másik fontos pont a konkurencia elemzés.

Bármibe is kezdesz, biztos lehetsz benne, hogy már valaki más is hozott létre honlapot ezzel, vagy legalábbis egy hasonló témával kapcsolatban.

A verseny viszont nem ott kezdődik, hogy Te önerőből szembeszállsz vele – előbb megtudod, hogy ő hogyan dolgozik, és ez alapján kezded el te is a munkát.

Ez a kulcsszó kutatáshoz szorosan kapcsolódó lépés, ugyanis azt figyeled meg, hogy versenytársaid hányadik helyen jelennek meg a Google természetes találati listáján a Te kulcsszavaidra, és megnézed, hogy ehhez pontosan hány oldalukra mutató linkre volt szükségük.

Ha részletesebben érdeklődsz a konkurenciaelemzés stratégiái iránt, részletesen kifejtettük neked ebben a cikkben: Hogyan csináljuk a konkurenciaelemzést linképítéshez?

  1. Szerezz ötleteket!

A harmadik fontos előny, ami miatt az első lépés a kutatás, hogy így szerezhetsz valódi ötleteket a weboldal készítéshez!

Lehet, hogy a Te fejedben már egy kész, mindenre kiterjedő terv van, de érdemes nyitott szemmel járni, és tanulni mások sikereiből és kudarcaiból.

Figyeld meg ne csak a személyes konkurenciáidat, de adott esetben a külföldi oldalakat is.

  • Milyen tartalmakat gyártanak?
  • Milyen stratégiával dolgoznak?
  • Hogyan építik fel az oldalukat?
  • Milyen designt használnak?

Ezek adhatnak ihletet neked a munkához, és hidd el, nagyobb eséllyel érsz el majd sikereket, ha figyelembe veszed őket.

És még csak most értünk a végére az ELSŐ nagy lépésnek, ami után már a kész honlapod tartalommal való megtöltése következik.

A bejegyzés trackback címe:

https://weboldaleswebaruhazkeszites.blog.hu/api/trackback/id/tr5516209978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

weboldal és webáruház készítés Budapesten

A webáruház készítés folyamata felgyorsítható egy profi keresőmarketing ügynökség segítségével. Weboldalkészítés során figyelni kell a...

WEBOLDAL ÉS WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS BUDAPESTEN

Mi a személyiségfejlesztés?

A Személyiségfejlesztés: Az Egyéni Növekedés Kulcsa

A személyiségfejlesztés olyan folyamat, amelyet az egyén tudatosan indít el annak érdekében, hogy jobban megértse és alakítsa saját személyiségét, valamint fejlessze készségeit és képességeit. Ez egy állandóan változó és fejlődő út, amely során az egyén számos módon növelheti önismeretét és hatékonyságát az élet különböző területein. A személyiségfejlesztésnek számos haszna van, amelyek közül néhányat alább részletezünk.

Az Egyéniség Megértése és Fejlesztése

A személyiségfejlesztés egyik fő célja az, hogy az egyén mélyebb szinten megértse saját személyiségét, beleértve erősségeit, gyengeségeit, preferenciáit és reakcióit. Az önismeret növelése lehetővé teszi az egyén számára, hogy tudatosabban kezelje érzelmeit és gondolatait, és jobban megértse, hogyan hatnak ezek viselkedésére és kapcsolataira.

Kommunikációs Képességek Fejlesztése

A személyiségfejlesztés során az egyén olyan kommunikációs készségeket is fejleszt, amelyek segítik hatékonyabb és mélyebb kapcsolatok kialakítását más emberekkel. Ez magában foglalhatja az empátia, a türelem és az aktív hallgatás képességét, amelyek mind segítenek abban, hogy az egyén jobban megértse másokat és hatékonyabban kommunikáljon velük.

Stresszkezelés és Életvezetés

A személyiségfejlesztés folyamata során az egyén olyan stresszkezelési technikákat tanul, amelyek segítenek neki kezelni az élet nehézségeit és kihívásait. Ezek a technikák lehetnek fizikai gyakorlatok, mint például a meditáció vagy a relaxáció, vagy kognitív stratégiák, mint például a pozitív gondolkodás vagy a problémamegoldás.

Önbizalom és Motiváció Növelése

A személyiségfejlesztés során az egyén önbizalma és motivációja is növekedhet. Az önismeret és a sikerek által az egyén magabiztosabbá válik képességeiben és döntéseiben, ami segíti őt abban, hogy ambíciókat tűzzön ki és elérje őket.

Az Életminőség Javítása

Végül, a személyiségfejlesztés általánosságban javítja az egyén életminőségét. Az önismeret, a hatékony kommunikáció, a stresszkezelés és az önbizalom mind olyan tényezők, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy az egyén boldogabb és kiegyensúlyozottabb legyen az élet minden területén.

Összegzés

A személyiségfejlesztés rendkívül fontos és hasznos folyamat az egyén életében. Segít az önismeret, a hatékony kommunikáció és a stresszkezelés fejlesztésében, ami mind hozzájárul az egyén sikeres és kiegyensúlyozott életéhez. Az egyénnek érdemes lehet folyamatosan foglalkoznia saját személyiségfejlesztésével, hogy maximalizálja az egyéni potenciálját és élvezze az élet minden pillanatát.

süti beállítások módosítása