10 elem amit egy modern webáruház tartalmazzon
A modern webáruház az online értékesítés alapja
Manapság, mikor az internetes vásárlás őrületté vált, egy modern webáruháznak csökkentenie kell a káoszt, új és innovatív funkciókat kell bevezetnie a kényelmes vásárlási élmény érdekében. Már láttuk, hogy a webshopok számos új funkciót vezetnek be, például a 360 fokos termékmegtekintést, a dinamikus termékkeresést és termékszűrést a felhasználói élmény fokozása érdekében.
Ha modern webáruház nyitását tervezed, a lenti néhány elemet tartalmaznia kell a weboldaladnak. A segítségükkel releváns tudsz maradni, és több vevőt vonzanak be.
Modern webáruház készítés
A 10 legfontosabb tulajdonság, amit egy modern webáruháznak nyújtania kell
1. Zavartalan felhasználói élmény
A dolgok egyszerűvé és hozzáférhetővé tétele minden weboldalon elvárás, a webáruházak sem kivételek ez alól a szabály alól. A könnyű használat az első dolog, amit a vásárlók keresnek, amikor megérkeznek egy weboldalra. Figyelj, hogy amikor a vásárlók az áruházadba belépnek, minél hamarabb találjanak termékeket anélkül, hogy összezavarodnának.
A vásárlók türelmetlenek. Fontolgatják a vásárlást más webáruházakban is, ha csak közepesen ragaszkodnak hozzád. Ahhoz, hogy hosszabb ideig maradjanak, a felhasználói élményre kell összpontosítanod. Adj nekik gyors eszközöket a termék-összehasonlításhoz, a termékkategóriákhoz és a termékek szűréséhez.
2. Nagy felbontású fotók és videók:
Nem tudsz profiként eladni egy terméket egy közönséges termékképpel és pár sor leírással. A vásárlók előnyben részesítik, ha látják a terméket több nézetből is. Szeretik nagyítani és kicsinyíteni a termékképeket, hogy a termék szinte valós érzetét kapják.
Ezen túlmenően a termékképek tisztasága és felbontása szintén döntő jelentőségű. A homályos vagy lassan betöltődő termékképek a kilépéshez és a kosár elhagyásához vezetnek.
A termékek bemutatásakor a képekre összpontosíts. Minél több és nagyobb felbontású képet tölts fel.
3. Mobilbarát változat
A Google a mobilbarátság terén egyértelműen meghúzta a választóvonalat. Ma már nem csak keresőbarát oldalt kell készíttetni, a mobil változattal nem rendelkező weboldalak 2017-óta hátrányba kerültek. A mobiltelefonon keresztüli vásárlások növekvő tendenciájának köszönhetően az eladóknak már kötelessége “húzkodásmentes” vásárlási élményt nyújtani a vásárlók számára. Biztosítani kell a webáruházad olyan adaptív verzióját, amely minden eszközön közel azonos vásárlási élményt nyújt.
4. Vevői vélemények
A vásárlók egyre okosabbak. Mindig elolvassák vásárlótársak véleményét, mielőtt megvásárolnák a terméket. Meg fogsz lepődni, de a legtöbb vásárló a termék csillagbesorolását fontos paraméternek tekinti és erősen befolyásolja a vásárlásban. Ne légy elfogult a termékértékelések adásakor. Csak pozitív vélemények közzététele az oldalon azt jelezheti, hogy szponzoráltak vagy hamisak. A negatív véleményeknek az értékelések közt ugyanúgy helyet kell adni. Tekintélyt hoznak üzletednek.
A felhasználók számára nagyon fontosak a vevői vélemények. A technikai kialakítás során ügyelj arra, hogy semmiképp ne maradjon ki ez az elem a weboldaladból.
5. Ajánlatok és promóciók
Látnod kell, hogy az internetes kiskereskedők rengeteg promóciós / speciális ajánlatot küldenek email-ben, ill. a közösségi médiában. A tendencia egy új szintre emelkedik a különleges ajánlatok online promóciójával. A modern webáruházak az oldal tetején már különleges ajánlatokat mutatnak be. Ez motiválja a vásárlókat, hogy többet vásároljanak, és több időt töltsenek el a webáruházban.
Kuponok, árkedvezmények, akciók, ingyenes szállítás, mennyiségi kedvezmény és még rengeteg kifejezés létezik azokra a kedvező ajánlatokra, amikkel a hozzánk betérő látogatókat vásárlásra szeretnénk ösztönözni. Éljünk ezekkel a marketing lehetőségekkel.
online webshop készítés - Honlapdiszkont
6. Webshop kívánságlista
Engedd, hogy a vásárlóid könyvjelzővel jelöljék meg kedvenc termékeiket a webáruházadban. A kívánságlista hozzáadása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válasszanak bizonyos termékeket, amelyeket szeretnének, és valószínűleg a jövőben meg is vásárolnak. Kínálj lehetőséget arra, hogy a terméket még többen megosszák. Mikor a vevők tovább osztják kívánságlistájukat, a listán szereplő termékek nagyobb vonzerőt kapnak.
7. Kapcsolódó termékek
Biztos te is észrevetted már a „Kapcsolódó termékek” körhintáját egy maroknyi termékkel, amikor egy modern webáruházban vásárolsz. Például mikor mobiltelefont vásárolsz egy webáruházban, és megjelenik a “Kapcsolódó termékek” szakasz. A tartalma természetesen néhány vonzó mobiltelefon tok, amelyeket a telefonnal együtt meg lehet vásárolni. Ezzel az opcióval lehetőségeket teremthetsz további értékesítésekre. A kapcsolódó termékek hozzáadásának további módja a hasonló termékkategóriák és szakaszok beillesztése, például „mások ezeket a termékeket is vásárolták”. Ismerősen hangzik?
8. Gyakran ismételt kérdések
A vásárlóknak válaszokra van szükségük a termékkel kapcsolatos kérdéseikre, ha a vásárlás drága vagy összetett. Egy webáruház GYIK szekciója bizalmat kelt és növeli a vásárlói megelégedettséget. Például egy drága ékszert vásárló vevőnek kérdései merülhetnek fel a tanúsításokkal, a szállítási lehetőségekkel, a termékek hitelességével és a visszaküldési politikával kapcsolatban.
Ezekre a kérdésekre adott válaszokat hozzá kell adni a GYIK tartalmához. A GYIK szakasznak általában egy önsegítő területnek kell lennie a közös ügyfélproblémák kezelésére.
9. Speciális biztonsági szolgáltatások
Minél inkább hajlunk az online vásárlásokra, az online identitásunk és tranzakciónk adatai annál nagyobb veszélyben vannak. Egy kisebb hiányosság is súlyos személyazonosság-lopáshoz és pénzügyi feltöréshez vezethet. Ha webáruházad van, meg kell védened az ügyfelek adatait, és lépéseket kell tenned a személyes adatok védelme érdekében. A nagyobb modern webáruház platformokon, mint például a Woocommerce, előre telepítve vannak a szükséges biztonsági funkciók. További kötelező modern webáruház biztonsági funkciók, melyeket érdemes megfontolni áruházadban:
SSL tanúsítvány
Két lépcsős azonosítás: Egy újabb szintje a szükséges biztonságnak
Tűzfal használata
Adatvédelem tájékoztató linkje a láblécben
10. Többféle fizetési lehetőség
Napjainkban, mikor az Apple Pay és a PayPal gyökeresen megváltoztatták a tranzakciók módját, a modern webáruházaknak speciális fizetési lehetőségeket kell telepíteniük a gyors és biztonságos fizetéshez. Minél több fajta fizetési lehetőséget kínálsz, annál nagyobb bizalmat építesz. Adj hozzá annyi lehetőséget, amennyit csak tudsz, mivel a vásárlók különböző csatornákat részesítenek előnyben a fizetéshez. A fizetési lehetőségek átláthatósága növeli a márka értékét és növeli a bizalmat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.