Nagyszerű tanács a cikkmarketing fejlesztésével kapcsolatban
- Írni vagy nem írni? --Nem ez a kérdés. Ha ön szívvel író, akkor írni fog. A kérdések a következők: "Mi?" és "Kinek?" Ha csak önmagát szem előtt tartva ír, valószínűleg elutasító leveleket kap. Másfajta megközelítésre van szüksége, olyanra, amely egy adott közönség felé irányul.
Tartsa tartalmát naprakészen, és győződjön meg arról, hogy a régebbi tartalom időtálló. Míg a dolgok folyamatosan változnak, próbáljon meg hozzáadni egy frissített linket a régi cikkekhez. Ha a látogatók először régi cikkeket találnak elavult információkkal, akkor a megvalósított linken keresztül könnyen megtalálhatják az aktuális verziót. Használja ki a webhelyén található lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik az olvasók számára, hogy cikkeket rendezzenek a legújabb és a kapcsolódó tartalom szerint.
Ha Ön egy téma szakértője, akkor erről előre tájékoztassa olvasóit. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan az ön mondanivalóját, és akkor fordítják idejüket arra, hogy elolvassák a témában írtakat, ha szakértő. Ne kérkedjen velük, de ne is rejtse el tapasztalatait.
Sokan úgy vélik (nem ok nélkül!), Hogy saját cikket kell készíteniük ahhoz, hogy sikeres cikkmarketingbe kezdjenek. Ne felejtsük el, hogy jó írónak lenni szükséges némi tehetség. Megértheti az írás megfelelő mechanikáját anélkül, hogy képes lenne folyó mondatot alkotni. Még az is a figyelmedbe kerülhet, hogy csak alliterációt látott. De képesnek kell lennie hatékonyan manipulálni a szavakat ahhoz, hogy jó író legyen. Ez nem valami, aminek ismeretében született, hanem megszerzett tudás.
Írja át a cikket minden beküldéshez. A keresőmotor "duplikátum nélküli" irányelveinek legyőzéséhez egyszerűen át kell alakítania a cikkét minden egyes alkalommal, amikor elküldi. Változtassa meg annyira, hogy úgy tűnjön, hogy nem ugyanaz a cikk, és a keresőmotorok több back-linket is megadnak, egyet minden egyes új beküldéshez.
Dolgozzon a szavak számlálásán. A jó cikk nem lehet túl hosszú, hogy szórakoztató legyen, vagy túl rövid ahhoz, hogy informatív legyen. Különböző cikk könyvtárak különböző méretű cikkeket is szeretnének. A legtöbben háromszáz-nyolcszáz szó közötti cikkeket keresnek, tehát ha folyamatosan ragaszkodik ötszázhoz, akkor rendben kell lennie.
Tegyen közzé új cikkeket, amilyen gyakran csak tud. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer új olvasók találására, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok önre koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek cikkei, amelyek új olvasókat vonzanak.
Feltétlenül használja a rendelkezésre álló eszközöket a cikkei láthatóságának maximalizálása érdekében. Vannak olyan eszközök, amelyek egyszerre több könyvtárba is elküldhetik a cikkeket. Ezek egy része pénzbe kerül, de van, amelyik ingyenes. Kövesse nyomon ezeket, hogy olcsó módja legyen az olvasóközönség növelésének.
Maradjon a lehető legeredetibb, egyedi tartalommal az írásában. Amikor személyesen ír, olvasói jobban foglalkoznak majd a hitelességgel és a minőséggel. Olvasóközönsége bővül, amint a közönség felértékeli saját személyes stílusát és szemléletét.
Győződjön meg róla, hogy tisztában van-e azzal, hogy egyetlen cikket sem fognak jóváhagyni. Ez azért fontos, mert nem akarja feléleszteni a reményeit. Csak tegyen meg mindent a cikk megírásában. Győződjön meg róla, hogy ellenőrizte a helyesírást és a nyelvtant, és szánjon rá időt.
Miután összeválogatta azokat a kiadványokat, amelyekhez cikkeket fog írni, készen áll az újrakezdésre. Van egy képe arról az olvasóról, akinek ír. Előfordulhat, hogy továbbra is kap elutasító leveleket, de fogadnia kell néhány elfogadást is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.