Fontos tudnivalók a mobilmarketingről
A mobilmarketing megmutatta annak a módjának, hogy friss, hatalmas közönséget érjen el az áruk és szolgáltatások tekintetében. Szinte mindenkinek van valamilyen mobil eszköze, legyen az telefon, táblagép vagy más eszköz.
Mobiltelefon nélkül nem lehet hálózati marketinggel foglalkozni. A downline-nak és a potenciális regisztrálóknak úgy kell érezniük, hogy elérhetőek a rendes munkaidőben, és a mobiltelefon rugalmasságot biztosít Önnek ahhoz, hogy kimenjen és találkozzon emberekkel anélkül, hogy egyetlen hívást sem hagyna ki. Az okostelefon lehetővé teszi az e -mailek fogadását útközben is.
Integrálja mobilmarketing erőfeszítéseit más marketingterveivel. Azáltal, hogy a mobilmarketing online vagy nyomtatott marketinggel keveredik, következetes üzenetet mutat be ügyfeleinek vagy ügyfélkörének. Ugyanakkor, ha lehetővé teszi, hogy ügyfelei ugyanazokat a tevékenységeket végezzék több csatornán, például mobilalkalmazásokon vagy webhelyeken keresztül, tovább növeli az ügyfelek interakcióinak értékét.
Bár a kezdet kezdetén lassú, a mobilmarketing nagyszerű módja annak, hogy az ügyfeleket termékeihez juttassa. Tehát ne essen pánikba. Csak egy kis időbe telik, amíg elnyeri a menet közbeni felhasználók bizalmát, mivel általában nem követik a linkeket egész nap.
Hacsak nem feltétlenül szükséges, kerülje a nagyméretű fájlokat, például fényképeket a mobil marketing üzenetében. Amikor linket tartalmaz az üzenete, ügyeljen arra, hogy URL rövidítőt használjon. Ezek a lépések segítenek abban, hogy üzenete rövid és tömör legyen, ami nagymértékben csökkenti a betöltési időt, és segít fenntartani az ügyfelek érdeklődését.
Legyen nagyon tisztában a körülötte lévő piaci feltételekkel, amikor mobilmarketingben vesz részt. Ha bármi megváltozik, amire nincs teljesen felkészülve, könnyen lemaradhat, és sok üzletet veszíthet. Az internet folyamatosan változik, különösen a még mindig fejlődő mobil része. Mindig készüljön fel a változásra.
Mielőtt új típusú kampányt indítana mobilmarketinggel, győződjön meg arról, hogy az első sikeres. Láthatja, hogy milyen jól teljesít, mennyi ideig bírja, nem mindig az eladások alapján. Ugyanezt a képletet alkalmazza egy jobb kampány kialakításához.
Ha olyan helyszíni vállalkozást üzemeltet, mint étterem, kisbolt vagy bármely más élő helyszín, győződjön meg arról, hogy a mobilmarketingben hangsúlyozza a helyét. Az ilyen vállalkozásoknak sokkal nagyobb a piaci résük, és valaki, aki csak sétál a környéken egy ideig, szívesen megállna és harapna valamit.
A leggyorsabban növekvő kategória mobil böngészőkkel és mobilalkalmazásokkal a közösségi oldalak. Tehát az üzleti vállalkozásoknak el kell fogadniuk a közösségi hálózatokat, és oda kell menniük, ahol az emberek vannak. A mobilmarketing sikere attól függ, hogy vállalkozása jelen van -e a közösségi oldalakon, és helyesen használja -e azt a vállalkozás növekedéséhez.
Ha gyakran nagyszerű értékesítései vagy ajándékozásai vannak, fontolja meg az SMS használatát a szó eljuttatásához. A szöveges üzenetek ragyognak abban a képességükben, hogy át tudják vágni az egyébként elfoglalt, alkalmazásokkal töltött mobileszközök rendetlenségét. Az üzenetek rendszerint előugró értesítést indítanak el a rendszeren, így az SMS fantasztikus választás az értékesítésről szóló hírek eljuttatására, amelyet nem lehet kihagyni. De vigyázzon, hogy csak olyan SMS -ben vásárló ügyfeleket regisztráljon, akik fogadták őket, mivel sokan úgy érzik, hogy az SMS mobilmarketing invazív. Ennek ellentétes hatása lehet, mint a szándékának.
A mobil marketingben az a jó, hogy a piac folyamatosan növekszik. Nem sokára majdnem mindenkinek van mobileszköze, és a mobilmarketing a lista tetejére vagy annak közelébe kerül, hogy a kapcsolatfelvétel leghatékonyabb módja legyen. Használja az ebben a cikkben szereplő tippeket, hogy megkülönböztesse magát a versenytársaktól, és ami még fontosabb, hogy naprakész legyen a legújabb módokon, amelyekkel folyamatosan kapcsolatba léphet folyamatosan növekvő ügyfélkörével. Sok sikert hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.