Tippek a cikkek marketingjéről itt
A cikkmarketing nagyszerű módja annak, hogy ismertté tegye termékét vagy vállalkozását, ami jelentős bevételt hoz. A cikkmarketingben azonban csak akkor lehet sikeres, ha tudja, hogyan. A következő cikk tanácsokat ad a cikkmarketing megfelelő felhasználásához.
Ha szakértő egy témában, ezt előre tudassa az olvasóival. Ha szakértő, az olvasók sokkal inkább komolyan veszik, amit mondanak, és időt fordítanak arra, hogy elolvassák a témában írtakat. Ne kérkedjen velük, de ne titkolja el tapasztalatait sem.
Sokan saját cikkeket próbálnak írni, amelyeket cikkmarketing célokra használnak fel. Ne feledje, hogy jó írónak szakértelemre van szüksége. Talán jól ismeri a nyelvtant, és szakértő az írásjelek terén. Még az irodalmi kifejezések megértése is könnyen jöhet. Az íráshoz azonban mód van a szavakkal. Ez nem olyan dolog, amit tudva született, hanem megszerzett tudás.
Ha problémái adódnak a cikkek rendszerezésével és elolvasásával, használja a bevált listaformátumot. A listáknak rendezett cikkek rendkívül népszerűnek és hatékonynak bizonyultak az interneten. A szerkezet könnyen kezelhető az írók számára. Az olvasók jól reagálnak a lista típusú cikkekre. A rövid és ütős cikk bekezdései az ideálisak online íráshoz.
Az egyik tipp, amelyet figyelembe kell venni a cikkek marketingjének mérlegelésekor, hogy az írás nem olyan rossz, mint gondolná. Fontos, hogy úgy írjon, ahogyan beszélne, és utána tisztítsa meg a nyelvtani hibákat. Gyakorlás után képesnek kell lennie arra, hogy rövid cikkeket írjon néhány perc alatt.
Ügyeljen arra, hogy minden cikkhez készítsen új erőforrás dobozt, és módosítsa a linkeket. Fontos, hogy visszafelé mutató linkjei legyenek a népszerűsíteni kívánt oldalakhoz. Ha a cikkeket könyvtárakba küldi, az erőforrásdoboz rendkívül fontos. Ha beküldi cikkeit a bloghálózatokba, a horgonyszövegek linkjei a legfontosabbak. Ha minden cikkéhez ugyanazokat az erőforrás dobozokat és hátsó linkeket használja, azok nem fognak egyedülállónak tűnni a keresőmotorok számára.
Amikor cikkeket ír publikálásra, rendkívül fontos a helyesírás és a nyelvtan kétszeri, sőt háromszoros ellenőrzése. Az olvasókat kikapcsolják azok a cikkek, amelyek tele vannak rosszul írt szavakkal és nem grammatikus kifejezésekkel. Még ha a tartalma szilárd is, a rossz helyesírás és nyelvtan még mindig megbízhatatlannak tűnik.
Ha minden egyes cikkhez egy stílusú íráshoz ragaszkodik, az biztos módja annak, hogy elveszítse az olvasókat. Ha ugyanazt az írási formulát látja újra és újra, elveszíti az olvasók érdeklődését a marketing iránt. Azáltal, hogy a cikkek frissek és változatosak, új olvasókat vonzhatnak cikkeikhez.
Ahhoz, hogy sikeres legyen a cikkmarketingben, megkülönböztető hangot kell létrehoznia a cikkben. A weboldal forgalmának generálására használt cikkek nem hasonlítanak az akadémiai vagy vállalati írások száraz és érzelemmentes stílusához. Bár a minőség a legfontosabb, az írásmód (a hangnem) is döntő fontosságú.
Amikor a következő cikk első vázlatát készíti, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészül. Az ilyen részletek fölött izzadás a kompozíció közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat befejezése után. Gyorsabban fog írni - és jobb is.
Amint azt a cikk elején kifejtettük, a vállalkozás vagy termék ismertségének egyik legjobb módja a cikkmarketing használata. Most, hogy kulcsfontosságú tanácsokkal látták el ebben a témában, most már a helyes módon használja a cikkek marketingjét, hogy több bevételt szerezzen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.