Egyre jobb az e-mail marketing ismerete ? Azért egy-két titkot elárulok
Számos marketingtechnika létezik, amelyet a vállalatok használhatnak, hogy elérjék ügyfélkörüket, vagy új potenciális ügyfeleket hozzanak a bázisukba. A közösségi média marketing, az affiliate marketing és az internetes marketing csak néhány ezek közül. Egy érdekes marketingtechnika, amelyet érdemes megjegyezni, az email marketing, amelyről többet megtudhat ebben a cikkben.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen odáig terjedhetnek, hogy maguk az internetszolgáltatók is feketelistára kerülnek.
Az e-mail marketing használata előtt készítsen egy teszt e-mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. Szerettei láthatják, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhatnak Önnek. Így, ha bármilyen változtatásra van szükség, azt még azelőtt megteheti, hogy az e-maileket kiküldené az ügyfeleknek.
Tudja, hogy ki a célközönsége. Miért szeretnének az olvasói feliratkozni az e-mail listájára? Ha megvan a válasz, használd ki az előnyödre. Tegye be a feliratkozásra mutató linket az e-mailjei tetejére, hogy bárki, aki egy barátjától továbbított példányt kap, szintén feliratkozhasson. Ez egy nagyszerű módszer arra, hogy organikusan növelje a bázisát.
Ha van olyan ügyfeled, akinek születésnapja van, győződj meg róla, hogy küldesz egy követő e-mailt, amely tartalmaz egy boldog születésnapot tartalmazó üzenetet. Az e-mailbe foglaljon bele egy olyan kérést, amely azt mondja ennek a személynek, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely közli vele, hogy a linkre kattintva előfizetővé válhat.
Legyen kitartó az e-mail marketing üzeneteivel. Akár húsz e-mailt is küldhet egy érdeklődőnek, mire rutinszerűen megkapja a figyelmét. Próbáljon meg egy jó történetet mesélni az üzeneteivel. Fogja meg őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozatban bontakozzon ki. A több héten átívelő versenyek lefuttatása jó módszer erre.
Kérjen engedélyt, mielőtt e-maileket küld az ügyfeleknek. A legtöbb ember egyszerűen törli azokat az e-maileket, amelyeket nem kért. Az internetszolgáltatói irányelvek megsértése is előfordulhat, ha tömegesen küldje e-maileket olyan embereknek, akik nem kérnek belőlük.
Amikor hatékony e-mail marketingkampányt épít, megfelelő feliratkozási űrlapokra van szükség a vállalati webhelyen. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak, és győződjön meg arról is, hogy a megfelelő helyen vannak a webhely oldalain. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek feliratkozzanak.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen áttekinthetőek. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és a durva színek miatt egyes ügyfelek elutasíthatják az e-mailt, és esetleg a jövőbeni e-maileket is. Használjon azonos színsémát és betűtípust minden e-mailjében.
Állítson fel néhány elvárást a címzettek számára, amikor feliratkoznak az e-mail kampányra. Miután feliratkoztak, azonnal kapjanak egy megerősítő e-mailt, amely kiemeli, hogy mit kaphatnak a feliratkozás után. Ez segíthet abban, hogy nagyszerű ügyfélkapcsolatokat építsen ki, és segíthet elkerülni a panaszokat, amelyek abból erednek, hogy a címzettek nem voltak tisztában azzal, hogy mit kapnak.
Mint tudja, sokféle marketingtechnika létezik, amelyet a vállalatok a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel való interakcióra használnak. Ezek közé tartozik a közösségi média marketing, az internetes marketing és természetesen az e-mail marketing.
Az ebben a cikkben bemutatott információk elolvasása után most már többet kell tudnia az e-mail marketingről és annak használatáról.
laptop táska, power bank, ars una kulacs, lézernyomtató, mappa, gamer monitor, külső merevlemez, winchester, külső ssd, okosóra, izopropil alkohol, okostelefon
7. külső merevlemez, winchester, külső ssd
laptop táska, power bank, ars una kulacs, lézernyomtató, mappa, gamer monitor, külső merevlemez, winchester, külső ssd, okosóra, izopropil alkohol, okostelefon
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.