Tanulja meg, hogyan kezelje a hírnevét, Plasztikai hírnév menedzsment!
A hírnév nagyon fontos a vállalkozások számára. Egy rossz Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentel elriasztja a vásárlókat. Egy jó hírnév megtartja őket, hogy visszatérjenek. Mivel a vevők és az ügyfelek létfontosságúak az Ön vállalkozása számára, így a hírneve is az. Tartsa szem előtt az alábbi tippeket, hogy vállalkozása pozitív módon maradjon meg az ügyfelek emlékezetében.
Soha ne veszítse el a nyugalmát az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet egy ügyféllel, ne támadja meg, és ne viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, hiszen nem akar rossz Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentet teremteni a cégének.
Mielőtt túl sok erőfeszítést fektetne a Plasztikai sebészet hírnévmenedzsment online, ellenőrizze, hogy mennyire van szüksége, ha egyáltalán van rá szüksége. Keresse meg vállalkozását a Google segítségével. Negatív eredmények jelennek meg? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatra jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.
Online jelenlétének növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan oldalak, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn segítenek üzleti jelenlétet építeni online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen posztolnia kell státuszokat. Amikor információkat tesz közzé egy közösségi médiaoldalon keresztül, használjon kulcsszavakat, és olyan információkat adjon olvasóinak, amelyekre valóban szükségük van.
Hírnevének megerősítése érdekében kövesse nyomon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az ügyfelek elégedettek. Minél nagyobb a vállalkozása, annál inkább igaz ez. Érezniük kell, hogy számítanak Önnek. Automatizáljon nyomonkövetési rendszereket a kapcsolattartás érdekében. Emellett megkérheti őket, hogy adjanak visszajelzést a vásárlásaikról.
Amikor egy negatív megjegyzés érkezik Önhöz, fontos, hogy jól támadjon. Minél több a pozitív csevegés, annál kevésbé fog feltűnni a negatív. Folyamatosan posztoljon pozitívumokat, hogy a negatívum lecsússzon.
Állítson fel reális elvárásokat ügyfeleivel szemben. Ha kisvállalkozása van, tudassa ügyfeleivel, hogy mikor fog válaszolni a kérdéseikre. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy bannert, amelyen az áll, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül válaszolnak.
Lépjen fel a cégéről szóló negatív online tartalmak ellen, és vegye fel a kapcsolatot azok készítőjével. Ha valaha is negatív tartalom jelenik meg, amikor rákeres a cégére, próbáljon meg minél hamarabb kapcsolatba lépni az értékelővel, bloggerrel vagy azzal, aki azt közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amivel a negatív hangulatot pozitívra változtathatja. Ha erre nem hajlandóak, írjon egy kommentet (ha lehetséges), amelyben a saját oldaláról is beszámol.
Azokat az embereket, akik keresik az oldalát, közvetlenül az Ön weboldalára irányítsa. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozásának nevét és más azonosító szavakat a weboldalán anélkül, hogy idegesítő lenne. Ez a keresőket Önhöz fogja vezetni a negatív és esetleg valótlan értékeléseket tartalmazó webhelyek helyett.
Vizsgálja meg jelenlegi ügyfeleit. Lehet, hogy vannak olyan ügyfelei, akiknek vannak olyan javaslatai, amelyek segíthetnek Önnek a vállalat építésében vagy a termékek javításában. Ezt többféleképpen is megteheti. Küldhet felmérést mindenkinek a levelezőlistáján, vagy egyszerűen elhelyezhet egy javaslatgyűjtő dobozt az üzletében.
Ne feledje mindig, hogy nem lehet mindenkinek megfelelni. Sok olyan üzlettulajdonos van, aki annyira elkeseredik, amikor negatív visszajelzést kap, hogy hagyja, hogy ez alakítsa vállalkozásának formáját. Bár nem esik jól, ha negatív dolgokat lát Önről, ne hagyja, hogy ez elkeserítse.
Nem számít, hogy mi az Ön vállalkozása, a Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentje, amit Ön fenntart, létfontosságú a sikeréhez. Minél jobb a Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentje, annál jobban fog működni a vállalkozása. Tartsa vállalkozását sikeresnek az alábbi hasznos tippek és trükkök alkalmazásával, valamint a vállalkozásának Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentjének kezelésére fordított energiájával.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.